lördag 1 maj 2010

Fyndet - vad det nu kan tänkas vara?


Mitt vasfynd från Samlarmässan i Hudiksvall.
Vasen påminner mycket om Anna-Lisa Thomsons Västkust, Gefle.
Liknande signering av A-L T på utsidan längst ner, men under står det TB.
Så jag undrar vad det är för fynd jag har gjort?


Snart kommer det nog en sommar - så nu har sommarmattorna kommit fram!
Helvita trasmattor och jeans trasmattor.
Dom här mattorna vävde jag för kanske 15 år sen. Vilken hållbarhet!
(Gul och Blå märket sydde jag dit.)
Och mer moderna nu än då kanske - jag såg att liknande kostar några tusen nuförtiden!
Hå hå-ja ja!

3 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Spännande vas,vem kan ha gjort den??
Vilka fina trasmattor,skulle passa hemma hos mig

Vit som snö sa...

Vilken vacker vas!!! Oavsett vem som gjort den ett fint fynd!
O trasmattorna var härligt somriga:)
Kram Cilla

hagagården sa...

Hej
Jätta vacker vas du har,men vilka trasmattor,helt underbart fina.
Kram o ha en fin dag.
ninni